[OT] Jaka kamera

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 29 Paź 2008, 18:18:48 CET

crazy w noshit.pl wrote:

> "Zastosowanie/Montaż kamery: 	tylko wewnątrz budynków "
>
> Niestety odpada ;) Musi wisieć za oknem..

mzoe cos z tej oferty.

http://fen.pl/index.php?go=2&act=1&kid=1283&pid=1286

ale nie licz ze w nocy to bedzie mialo jakis rewelacyjny obraz na
kilkanascie/kilkadziesiat metrow. z diodami podczerwienie pewnei na
kilka metrow bedzie ok i wyraznie, ale im dalej tym gorzej.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-