Kłopotliwe (jak dla mnie) dodanie dysku do raid1

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 30 Paź 2008, 10:05:47 CET

Dnia środa, 29 października 2008, Arkadiusz Rdest napisał:

> na poczatek pokaz aktualna konfiguracje mdadm.conf, a najlepiej ta z
> initrd z ktorej startuje  system ktory sklada macierz i zawartosc pliku
> /proc/mdstat

To chyba nie ma większego znaczenia, bo uruchamiałem ten komputer z RescueCD
gdzie konfigurację zrobiłem napewno dobrą i nie udało się tego dysku i tak
dodać inaczej jak sparedisc...
Dzięki za dobre chęci.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Jeżeli możecie coś dać, proszę dajcie. To wiele strumieni tworzy rzekę -
jeżeli wszyscy będą myśleli, że nie mogą dać wystarczająco dużo, żadna rzeka
nie popłynie. (Lama Ole Nydahl)