Sprzęt do PLD

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Pon, 1 Wrz 2008, 18:12:04 CEST

Monday 01 of September 2008 15:04:43 Sławomir Paszkiewicz napisał(a):

> Mowie w ciemno, ze z tym to bedzie. Bierz cos z nvidia
Na desktop jak znalazl, za to opensourcowe drivery bardzo ladnie sie aktualizuja ... w przeciwienstwie do nvidia,fglrx.

Ps. najnowsze stery xorg-drivers-video-nvidia i intel i najnowszy testowy xorg server zle dziala:
intel - obcina czcionki (ogonki) na i915
ati - nie uruchamiaja sie gry pod wine.
nie radze aktualizowac xservera :>
Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń