Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 1 Wrz 2008, 20:45:17 CEST

On Mon, 01 September 2008 19:01:16 +0200, Adam Skowroński wrote:

[...]

> Przy okazji - może się komuś przyda - zwalczałem trochę samą instalację
> z rescueCD.
> Więc po uruchomieniu z USBsticka widział twardziele (IDE) jako sda.
> Więc, żeby uruchomic swiezy system, to najpierw musialem oszukac
> geninitrd, i zrobic pliki urzadzen hda
> a potem musialem oszukac lilo linkujac hda->sda itp.

Trzeba było podać przy bootowaniu parametr "nodetect",
a potem na już uruchomionym systemie załadować moduły
z palca. W zależności od wybranych modułów miałbyś
hda lub sda wedle uznania. Bez kombinowania z linkami.

--
Dariusz Laskowski                 Dobre linuksowe nazwy to slrn, mutt,
darlas at post.pl                 gzip, hrnsz, ttmkfdir. Samogłoski