Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 11:07:30 CEST

On Mon, Sep 01, 2008 at 07:01:16PM +0200, Adam Skowroński wrote:
> gcompriz nie działa,bo mówi, że nia ma pliku który ma
A co to ten gcompriz? Nie widzę takiego pakietu nawet w CVS.

> celestii nie ma nawet w liśćie do builderów.
[beorn w rei SPECS]$ cvs up celestia.spec
P celestia.spec

> A mplayer - w sumie nie wiadomo po co jest, jak brakuje kodeków
> (w32codecs).
Sugerujesz, że na FTPie PLD powinny leżeć pakiety, których licencja
zabrania dystrybucji?
Kodeki, których nie ma w takich bibliotekach jak ffmpeg można pobrać ze
strony http://www.mplayerhq.hu/. Ściągasz, dekompresisz do
/usr/lib/codecs i cieszysz się filmami. Możesz też spróbować instalacji
ze SPECa z '--with license_agreement'.

> KDE nie widzi polskiego układu klawiatury, a jak mu ustawię dowolną
> klawiaturę, więcej - uruchomię setxkbmap - to już Xy myślą, że prawy Alt
> to enter.
Zblacklistuj evdev, użyj sterownika klawiatury 'kbd' i zobacz czy
mu się poprawi.

> -- Czy ja jestem jakiś dziwny, czy tylko mi to przeszkadza?
Podejrzewam raczej, że szukałeś nie tam gdzie trzeba.

> -- No i następne pytanie - czy warto przerżnąć cały system i
> zainstalować działający AC (narażając się na gniew małżonki), czy
> cierpliwie czekać?
Na co?

Pozdrawiam
Beorn