Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 21:09:48 CEST

09/02/2008 11:07 AM, Daniel Mróz wrotek:

> A co to ten gcompriz? Nie widzę takiego pakietu nawet w CVS.

W literce się walnąłem: gcompris - zestaw ćwiczeń edukacyjnych dla
małych dzieci.

> [beorn w rei SPECS]$ cvs up celestia.spec
> P celestia.spec

Wiem jaką wybrałem dystrybucję, bo jej ładnych parę lat używam. I nie
pisałem, że nie ma na CVSie.
Tylko nie chce mi się instalować całego zestawu kompilującego wszystko
na maszynie dzieciaka. Mógłbym jeszcze crosskompilować, ale to też jest
bardziej skomplikowane niż poldek --install :-D

> Sugerujesz, że na FTPie PLD powinny leżeć pakiety, których licencja
> zabrania dystrybucji?
> Kodeki, których nie ma w takich bibliotekach jak ffmpeg można pobrać ze
> strony http://www.mplayerhq.hu/. Ściągasz, dekompresisz do
> /usr/lib/codecs i cieszysz się filmami. Możesz też spróbować instalacji
> ze SPECa z '--with license_agreement'.

O przepraszam. Wcale tego nie sugeruję
Faktycznie pakiet w32codec miałem z niewiadomego źródła, ale w AC było
w32codec-installer, który to wszystko robił za mnie.

> Zblacklistuj evdev, użyj sterownika klawiatury 'kbd' i zobacz czy
> mu się poprawi.

Pomogło. Dzięki. No to teraz wszelkie inne niedogodności i możliwość
kompilacji ze specy nie jest dla mnie ważna.

> Podejrzewam raczej, że szukałeś nie tam gdzie trzeba.

No powiedzmy, że Th było w mojej głowie leciutko przereklamowane.
Już na nic. Dzięki.

Adam