Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 07:59:19 CEST

09/03/2008 01:10 AM, Kacper Kornet wrotek:
> On Tue, Sep 02, 2008 at 09:09:48PM +0200, Adam Skowroński wrote:
>
> No to zostaje Ci męczyć kogoś z uprawnieniami, żeby połał na buildery
> albo mechanizm !stbr przez irc, ale też trzeba mieć czasami trochę
> szczęścia, żeby ktoś z władnych się zainteresował.

Spoko spoko. Pisałem, że wiem z jaką dystrybucją mam do czynienia. Jak
mnie przypili to zbuduję :-)
Tylko celestia niestety mi się nie buduje. Jakiś patchy nie może ściągnąć.
A w dodatku wypisuje, że jest w dwóch branchach - RA i AC. Więc tu jest
jeszcze coś do roboty w specu.

Adam