Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 01:10:33 CEST

On Tue, Sep 02, 2008 at 09:09:48PM +0200, Adam Skowroński wrote:
> 09/02/2008 11:07 AM, Daniel Mróz wrotek:

> Wiem jaką wybrałem dystrybucję, bo jej ładnych parę lat używam. I nie
> pisałem, że nie ma na CVSie.
> Tylko nie chce mi się instalować całego zestawu kompilującego wszystko
> na maszynie dzieciaka. Mógłbym jeszcze crosskompilować, ale to też jest
> bardziej skomplikowane niż poldek --install :-D

No to zostaje Ci męczyć kogoś z uprawnieniami, żeby połał na buildery
albo mechanizm !stbr przez irc, ale też trzeba mieć czasami trochę
szczęścia, żeby ktoś z władnych się zainteresował.

--
  Kacper Kornet