Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 19:05:27 CEST

On Tue, 02 September 2008 21:09:48 +0200, Adam Skowroński wrote:

> gcompris

> celestia

> w32codec-installer

Patrz, kurde, tylko zamarudziłeś i już jest w Th pierwszy i trzeci.
Za chwilę zapewne będzie drugi. Mam gorącą prośbę: mógłbyś trochę
ponarzekać na brak w Th mpdscribble? *Bardzo mi na tym zależy.* ;-)

--
Dariusz Laskowski               A pamiętasz jeszcze o czym myśmy dyskutowali?
darlas at post.pl               Bo ja już trochę zapomniałem (a nie mam