Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 21:57:25 CEST

09/03/2008 07:05 PM, Dariusz Laskowski wrotek:

> Patrz, kurde, tylko zamarudziłeś i już jest w Th pierwszy i trzeci.
> Za chwilę zapewne będzie drugi. Mam gorącą prośbę: mógłbyś trochę
> ponarzekać na brak w Th mpdscribble? *Bardzo mi na tym zależy.* ;-)

Właśnie.
Moje dziecko uwielbia mpdscribble'a. Jego też jeszcze nie ma.
No i jak tu używać Th? ;-)

Co go gcomprisa - on już był wcześniej, tylko u mnie nie działał.
Ale tak teraz wpadłem na pomysł, że to być może wina .gcompris
przegranego w Ac. Sprawdzę jeszcze.

Adam.