Świeża instalacja Th w sam raz dla sześciolatka.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 4 Wrz 2008, 00:20:25 CEST

Adam Skowroński:
> 09/03/2008 07:05 PM, Dariusz Laskowski wrotek:

> Właśnie.
> Moje dziecko uwielbia mpdscribble'a. Jego też jeszcze nie ma.
> No i jak tu używać Th? ;-)

Taaa;) W takim razie Twoje dziecko musi mi baaaaardzo duże piwo postawić;)
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/mpdscribble.spec

> Co go gcomprisa - on już był wcześniej, tylko u mnie nie działał.
> Ale tak teraz wpadłem na pomysł, że to być może wina .gcompris
> przegranego w Ac. Sprawdzę jeszcze.

gcompris dodatkowo uaktualniłem więc sprawdź najnowszą wersję.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic