Atheros :/

Marek Guevara Braun marekguevara w gmail.com
Czw, 4 Wrz 2008, 02:49:47 CEST

panta_rei pisze:

> Ethernet controller: Atheros Communications Inc. AR242x 802.11abg
> Wireless PCI Express Adapter
>
> Po świeżej instalacji nie ma szans na odpalenie, ani ath5k ani
> madwifi-ng nie podnoszą interfejsu
>
> Sprawdzane na Ti na jajku zwykłym i laptop. Istnieje jeszcze
> madwifi-hal, ale nie chce się kompilować :/
[...]
> Ubuntu w konfiguracji "fabrycznej" też nie
> odpalało, dopiero na madwifi-hal poszło.

A ostatni madwifi-trunk próbowałeś? Z tego co widzę madwifi-ng stało się
madwifi-trunk - wrzuciłem do cvs aktualizację madwifi-ng.spec - buduje
się przynajmniej dla 2.6.25.16 i działa jako ap - innego trybu nie
sprawdzałem.

Pozdrawiam,
Marek