Atheros :/

panta_rei slawomir.frac w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 11:55:55 CEST

Thursday 04 of September 2008 02:49:47 Marek Guevara Braun napisał(a):
> A ostatni madwifi-trunk próbowałeś? Z tego co widzę madwifi-ng stało
> się madwifi-trunk - wrzuciłem do cvs aktualizację madwifi-ng.spec -
> buduje się przynajmniej dla 2.6.25.16 i działa jako ap - innego trybu
> nie sprawdzałem.

I kolejny dzień siedzenia przy tej karcie stracony, Nowe madwifi się
zbudowało (AC-branch mi cały czas wskakuje, ale się zbudowało) ale nie
działa dokładnie takj samo jak poprzednie :/ Na jajkach waniliowych
karta ma zamiar działać na ath5k, niestety na zamiarach się kończy.
Interfejs sie podnosi, ale żyje swoim życiem

Podnoszenie interfejsu wlan0.......................................[
ZROBIONE ]
Error for wireless request "Set Nickname" (8B1C) :
    SET failed on device wlan0 ; Operation not supported.

I jakieś IP z kosmosu.

Możesz pokazać Swoje ipcfg, testowałem miliony kombinacji, ale ser
rezultatu. Na madwifi kompletna cisza, na ath5k niewiele więcej.

Z modułami raczej wszystko ok
root w laptok:~# lsmod|grep ath
ath_rate_sample        16128  1
ath_pci               242104  0
wlan                  236400  4 wlan_scan_sta,ath_rate_sample,ath_pci
ath_hal               305376  3 ath_rate_sample,ath_pci

root w laptok:~# lsmod|grep wlan
wlan_scan_sta          15872  1
wlan                  236400  4 wlan_scan_sta,ath_rate_sample,ath_pci

Pozdrawiam!
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
 http://foto.sztrandek.int.pl         jid:panta_rei(at)jabber.org