bezdyskowe maszyny na PLD

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pią, 5 Wrz 2008, 13:02:58 CEST

On Friday 05 of September 2008 12:31:16 Pawel Golaszewski wrote:

> A nie lepiej te akurat katalogi zrobić w ram-ie? Nie ma tam wielu rzeczy i
> dodatkowo pomiędzy rebootami to jest czyszczone, więc będzie ok.

O czymś takim myślałem. Ale /var/run ma jakąś zawartość którą trzeba w jakiś
sposób inicjalizować. Dodatkowo chciałbym móc łatwo instalować pakiety
wykonując poldek --root /exports/... na serwerze nfs, zatem wolałbym nie
musieć przygotowywać w jakiś "inny" sposób tych katalogów. Jak nic lepszego
nie wymyślę, to zrobię automatyczne mountowanie ramdysku/tmpfs na /var/run
przy starcie maszyny a następnie kopiowanie tych plików z serwera nfs, ale
może jest na to jakiś "standardowy" sposób. W końcu nie jestem pierwszy,
który ma ten problem.

Pozdrawiam,
Paweł