Atheros :/

Pią, 5 Wrz 2008, 13:04:22 CEST

On Friday 05 of September 2008, panta_rei wrote:

> I kolejny dzień siedzenia przy tej karcie stracony, Nowe madwifi się
> zbudowało (AC-branch mi cały czas wskakuje, ale się zbudowało) ale nie
> działa dokładnie takj samo jak poprzednie :/ Na jajkach waniliowych
> karta ma zamiar działać na ath5k, niestety na zamiarach się kończy.
> Interfejs sie podnosi, ale żyje swoim życiem

Przepis wart (chyba) sprawdzenia jest tu:
http://lampcomputing.com/getting-ar242x-80211abg-wireless-pci-express-adapter-work-fedora-9

 I wymaga przebudowania:
http://snapshots.madwifi.org/special/madwifi-ng-r3366%2Bar5007.tar.gz

Zamiast tracić cały dzień może postaw atrakcyjny zestaw dóbr Markowi czy
innemu specowi od modułów kernela to Ci przebudują ...

ja wymiękłem, ale ja się nie znam.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,