[TH] Jak (nie) zdobyć kernel dla laptopa ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 11 Wrz 2008, 10:15:12 CEST

Dnia środa, 10 września 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> Czy może 2.6.25.3 jest jeszcze nie laptopowy ?

Co przez to rozumiesz? Ja z powodzeniem  używam na laptopie wersji
2.6.25.16-1 z ftp (zwłaszcza, że jest nowszy) i problemów brak.

> Gdzie można znaleźć opis opcji ? :
> noarch pae preemptrt supermount verbose

W specu?
$ grep "^%bcond" kernel-desktop.spec
%bcond_without  source          # don't build kernel-source package
%bcond_with     noarch          # build noarch packages
%bcond_with     verbose         # verbose build (V=1)
%bcond_with     preemptrt       # use realtime-preempt patch
%bcond_without  tuxonice        # support for tuxonice (ex-suspend2)
%bcond_without  ck              # Con Kolivas desktop improvements patchset
%bcond_without  reiser4         # support for reiser4 fs (experimental)
%bcond_without  squashfs        # support for squashfs
%bcond_with     supermount      # support for supermount-ng
%bcond_without  unionfs         # support for unionfs
%bcond_with     grsec_minimal   # don't build grsecurity (minimal subset:
proc,link,fifo,shm)
%bcond_with     bootsplash      # build with bootsplash instead of
fbcondecor
%bcond_without  imq             # imq
%bcond_without  wrr             # wrr support
%bcond_with     laptop          # build with HZ=100
%bcond_with     pae             # build PAE (HIGHMEM64G) support on
uniprocessor