Sprzęt do PLD

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 11 Wrz 2008, 11:28:15 CEST

Dnia 2008-09-10, śro o godzinie 16:50 +0200, sylwek pisze:
> Jak raz zainstalowałem kernel-grsecurity to nagle zaczęło działać ale
> też bez
> akceleracji, podobnie jak na Suse. Dziwne to było bo nie ma w ogóle
> modułu
> fglrx dla tego kernela
Masz paczkę xorg-driver-video-ati z driverem ati i radeon - na obu mi
działa - na radeon lepiej (direct rendering yes) oraz
xorg-driver-video-radeonhd - na tym mi nie działał... fglrx też
próbowałem, ale coś mi się nie podobało...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl