Prosba o pomoc...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 11:10:17 CEST

Dnia sobota, 13 września 2008, marteen napisał:
> mozesz mi pokazac jakie moduly masz zaladowane??

[root w grzes ~]# lsmod
Module                  Size  Used by
sg                     29992  0
nls_utf8                3456  0
isofs                  31296  0
zlib_inflate           14848  1 isofs
lp                     10244  0
parport                28360  1 lp
snd_pcm_oss            38336  0
snd_mixer_oss          14848  1 snd_pcm_oss
snd_intel8x0           25156  2
snd_ac97_codec         78628  1 snd_intel8x0
ac97_bus                3584  1 snd_ac97_codec
snd_pcm                60428  3 snd_pcm_oss,snd_intel8x0,snd_ac97_codec
snd_timer              18312  1 snd_pcm
snd_page_alloc          8584  2 snd_intel8x0,snd_pcm
snd                    37220  10
snd_pcm_oss,snd_mixer_oss,snd_intel8x0,snd_ac97_codec,snd_pcm,snd_timer
soundcore               6624  1 snd
binfmt_misc             9736  1
ipv6                  244836  10
button                  7056  0
e100                   29464  0
sch_sfq                 6528  2
3c59x                  36460  0
mii                     5632  2 e100,3c59x
md_mod                 66972  1
dm_mod                 46272  0
sata_sil                8716  0
usb_storage            66624  0
libusual                9236  1 usb_storage
ide_core               91928  1 usb_storage
ehci_hcd               30232  0
uhci_hcd               22036  0
usbcore               106252  5 usb_storage,libusual,ehci_hcd,uhci_hcd
psmouse                32808  0
ext3                  115592  4
jbd                    54568  1 ext3
mbcache                 7300  1 ext3
scsi_wait_scan          2944  0
sd_mod                 26368  6
sr_mod                 16040  0
cdrom                  36032  1 sr_mod
ata_piix               11012  5
libata                 93940  2 sata_sil,ata_piix
scsi_mod               81324  6
sg,usb_storage,scsi_wait_scan,sd_mod,sr_mod,libata

> jakie to pliki??

Takie jak już napisałem...

> ustawialem takie uprawnienia i dalej growisofs odmawial wspolpracy

> root tez musi byc dodany??

A co ma do tego root?...
Ten użytkownik z którego odpalany jest program do nagrywania, czyli ten który
będzie się próbował do napędów dobierać.

> rzeczywiscie po restarcie udev ustawia domyslne uprawnienia tylko dla roota

No to w tym pomóc musi ktoś kto coś wie o udev.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiadomo, na co się trafi...
(Forrest Gump)