[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 16 Wrz 2008, 16:18:39 CEST

Zauważyłem wczoraj, że kbluetoothd, który jak dotychczas działał mi dość
dobrze, nie rozpoznaje ostatnio zainstalowanego (i działającego) w systemie
adaptera bluetooth. Z linii poleceń jest OK: widzę np. telefon czy myszkę,
myszka działa, mogę połączyć się z netem przez komórkę via bluetooth itp.
Działa też kobexclient. A kbluetoothd twierdzi, że "No Bluetooth Adapter" i
koniec.

Jak teraz patrzę w logi to w zasadzie wszystko chodziło do 31-go sierpnia,
kiedy to zrobiłem upgrade (bluez do wersji 4.2, co pociągnęło za sobą
openobex, obexftp, kdebluetooth itp.). Od tej pory w logach nie ma już
informacji np. o rejestracji passkey_agent. No i nie mogę ponownie
zautoryzować telefonu (po cofnięciu autoryzacji w celach
eksperymentalnych).

Czy ktoś mógłby sprawdzić, jak jest u niego? Może coś się w międzyczasie
zmieniło o czym nie wiem? Jakoś inaczej trzeba wszystko konfigurować? Póki
co, zrobiłem downgrade i znów wszystko działa jak trzeba.