[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 16 Wrz 2008, 21:50:50 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Łukasz Maśko i powiedziała :
> Czy ktoś mógłby sprawdzić, jak jest u niego? Może coś się w międzyczasie
> zmieniło o czym nie wiem? Jakoś inaczej trzeba wszystko konfigurować? Póki
> co, zrobiłem downgrade i znów wszystko działa jak trzeba.
U mnie nie mam problemów i to w 3 przypadkach, Bluetooth wbudowany w
laptopa [TH x86_64/multilib], ISS KY-BT100 w starszym desktopie [TH
athlon] oraz EDIMAX (EB-DGC2) na desktopie w pracy [TH i686].
poldek -i --reinstall kdebluetooth ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski