[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 17 Wrz 2008, 10:55:05 CEST

Dnia wtorek, 16 września 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Łukasz Maśko i powiedziała :
>
> U mnie nie mam problemów i to w 3 przypadkach, Bluetooth wbudowany w
> laptopa [TH x86_64/multilib], ISS KY-BT100 w starszym desktopie [TH
> athlon] oraz EDIMAX (EB-DGC2) na desktopie w pracy [TH i686].
> poldek -i --reinstall kdebluetooth ?

Próbowałem. Nawet zbudowałem toto sam. Ale bez efektu. Mam wrażenie, że wina
leży gdzieś po stronie dbus, albo mam niedokonfigurowany bluez. Czy mógłbyś
mi na priva przysłać swój plik plik /etc/sysconfig/bluetooth i pliki
z /etc/bluetooth/ ?

U mnie adapter to wbudowany w laptopa DELL. Pozdrawiam.