[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 17 Wrz 2008, 13:28:11 CEST

Dnia środa, 17 września 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Łukasz Maśko i powiedziała :
>
> Żadna tajemnica, konfiguracja defaultowa z rpm-a.
> Prędzej bym na Twoim miejscu przeniósł w inne miejsce
> ~/.kde/share/config/kbluetoothrc i sprawdził działanie.

Nic z tego, twierdzi uparcie, że "No Bluetooth Adapter". K... co za g...
Proszę, przyślij mi jednak te konfigi. Może o jakiś szczegół chodzi.
Sprawdź też, proszę, jeśli możesz, czy ten cholerny kbluetooth na pewno
działa - bo mi się uruchamia, ale ikonka w trayu jest szara, a po
najechaniu na nią pisze właśnie, że "No Bluetooth Adapter".