[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Śro, 17 Wrz 2008, 14:55:20 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Łukasz Maśko i powiedziała :

> Nic z tego, twierdzi uparcie, że "No Bluetooth Adapter". K... co za g...
> Proszę, przyślij mi jednak te konfigi. Może o jakiś szczegół chodzi.
Wejdź za pomoc mc/krusader do wnętrza rpm-a i sobie rozpakuj gdzie chcesz...
> Sprawdź też, proszę, jeśli możesz, czy ten cholerny kbluetooth na pewno
> działa - bo mi się uruchamia, ale ikonka w trayu jest szara, a po
> najechaniu na nią pisze właśnie, że "No Bluetooth Adapter".
SOA#1
Co do kolorów ikonki to niebieska jest tylko w momencie komunikacji,
szara w czuwaniu, a podczerniała, gdy nie ma adapterka...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski