[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 17 Wrz 2008, 15:50:30 CEST

Dnia środa, 17 września 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> SOA#1
> Co do kolorów ikonki to niebieska jest tylko w momencie komunikacji,
> szara w czuwaniu, a podczerniała, gdy nie ma adapterka...

No to ja się poddaję. Nie wiem o co chodzi, ale mi nie działa. I tyle. Cały
czas ikonka poczerniała. A przecież mam działającą w systemie myszkę na BT,
więc powinna się świecić na niebiesko (jak robi przy starszym bluez).
Dzisiaj próbowałem kilka razy, instalowałem, wywalałem, zmieniałem opcje i
konfigi - i dupa, nie działa. Znaczy się, kbluetooth nie działa, bo sam
bluetooth działa i demon bluetoothd z pakietu bluez też - tylko do niego
nie ma działającego passkey-agent (ten co jest krzyczy, że nie ma
zarejestrowanej na dbus-ie jakiejś metody i się nie uruchamia).

Zostaję przy starych wersjach i poczekam na jeszcze nowsze pakiety.