[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 18 Wrz 2008, 18:14:22 CEST

Dnia czwartek, 18 września 2008, Michał Sutkowski napisał:
[...]
> a ja rozwiązałem problem u siebie na kompie :-)
>
> trzeba podnieść interfejs poleceniem:
> hciconfig hci0 up

Próbowałem:
# rpm -qa | grep blue
bluez-libs-4.6-1.i686
kdebluetooth-1.0-0.beta8.7.i686
bluez-4.6-1.i686
# hciconfig
hci0:   Type: USB
        BD Address: 00:10:C6:29:F7:F6 ACL MTU: 192:8 SCO MTU: 64:8
        UP RUNNING PSCAN ISCAN
        RX bytes:3051 acl:0 sco:0 events:72 errors:0
        TX bytes:1796 acl:0 sco:0 commands:71 errors:0

A kbluetooth jak nie działał tak nie działa. Poproszę o inne podpowiedzi, bo
mnie już szlag trafia powoli :-(

To jest ciekawe:
# service bluetooth status
hcid jest zatrzymany
sdpd jest zatrzymany
hidd (pid 28801) jest uruchomiony...

Gdzie się podział hcid? Może to dlatego akurat nie działa? Ale wam działa,
więc co do cholery się dzieje?