[Th] kdebluetooth - co się zmieniło w sinozębym?

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Pią, 19 Wrz 2008, 08:17:51 CEST

Łukasz Maśko pisze:

> Próbowałem:
> # rpm -qa | grep blue
> bluez-libs-4.6-1.i686
> kdebluetooth-1.0-0.beta8.7.i686
> bluez-4.6-1.i686
> # hciconfig
> hci0:   Type: USB
>         BD Address: 00:10:C6:29:F7:F6 ACL MTU: 192:8 SCO MTU: 64:8
>         UP RUNNING PSCAN ISCAN
>         RX bytes:3051 acl:0 sco:0 events:72 errors:0
>         TX bytes:1796 acl:0 sco:0 commands:71 errors:0
[...]
> To jest ciekawe:
> # service bluetooth status
> hcid jest zatrzymany
> sdpd jest zatrzymany
> hidd (pid 28801) jest uruchomiony...
>
> Gdzie się podział hcid? Może to dlatego akurat nie działa? Ale wam działa,
> więc co do cholery się dzieje?

Śledzę ten wątek od początku bo i mnie się podobny problem przytrafił. Z
tą różnicą, że historia u mnie zaczęła się od działania pod kde-3.5.10 i
zachciało mi się testować kde4, ze względu na niezadowolenie wróciłem do
starej "trójki". Pod kde4 nie uruchamiałem bluetooth'a, natomiast
wróciwszy do starszej wersji obiawy posiadam dokładnie jak kolega.
Posiadam Thinkpad T42 z wbudowanym bluetoothem.

# rpm -qa | grep blue
bluez-4.2-3.i686
bluez-libs-4.2-3.i686
kdebluetooth-1.0-0.beta8.7.i686