[OT] Prośba o rekomendację sprzętu.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 24 Wrz 2008, 16:35:06 CEST

Co moglibyście mi polecić ze swojego doświadczenia, oczywiście działającego
pod PLD, z następujących kategorii:

1. Kamera internetowa.
Do laptopa, podłączana przez USB, nie musi mieć żadnych fajerwerków, musi
być oczywiście wspierana przez system i współpracować np. ze Skype.

2. Karta telewizyjna.
Również do laptopa. Na USB albo PCMCIA. Dobrze działająca pod xawtv albo
innym oprogramowaniem dostępnym w systemie.

Cena jest istotna, niestety. Ale najpierw musi poprawnie i bezproblemowo
działać. Zależy mi również na rozwiązaniu nie dla super-nowoczesnych
komputerów (moja maszyna to Dell D400 z Pentium M 1.6GHz).

Nie chcę strzelać w ciemno i kupować byle czego, zwłaszcza, że na pudełkach
jest właściwie zawsze napisane jedynie wsparcie dla Windows, czasami MacOS.
Ale Linuksa jeszcze w życiu nie widziałem.