[OT] Prośba o rekomendacjęsprzętu.

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 24 Wrz 2008, 17:21:35 CEST

24/9/2008, "Łukasz Maśko" <masko w ipipan.waw.pl> napisał/a:

>2. Karta telewizyjna.
>Również do laptopa. Na USB albo PCMCIA. Dobrze działająca pod xawtv albo
>innym oprogramowaniem dostępnym w systemie.

ja akurat mam pinnacle pctv 110i na pci,
ale widzialem tez wersje na usb i pcmcia.

w wersji na pci kernel bez problemu wykrywa po i2c tunery,
wiec nie trzeba sie bawic w totolotka z numerkami do modprobe.
karta ladnie dekoduje stereo i bangla z tvtime. wez cos na tym
chipsecie od pinnacla i potestuj. zawsze mozesz oddac sprzet
do sklepu. tylko uwazaj na podrobki, mimo iz maja ten sam chip,
to moga nie dawac stereo pomimo, iz sie tym chwala na pudelku.
mialem tak kiedys z kilkoma testowanymi kartami kworld-a :>