[OT] Jaki software do konfiguracji sieci (laptop) - wicd

Sob, 27 Wrz 2008, 15:54:40 CEST

On Friday 26 of September 2008, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia piątek, 26 września 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
> [...]
To ZTCP własność skryptów PLD które ma trudności z ustalaniem czy daemon
uruchomiony via
python <kod daemona>.py działa
Niestety na *sh sie nie znam na tyle aby to poprawić ...

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,