[OT] Jaki software do konfiguracji sieci (laptop) - wicd

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 26 Wrz 2008, 20:07:30 CEST

Dnia piątek, 26 września 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> wicd ogólnie byłby ok (podzielony na daemona i użytkową), gdyby nie to
> że jest w całości w pythonie, co pogarsza jego szybkość. Mi nie udało
> się dociec, dlaczego tak jest :
> # service wicd status
> wicd zabity ale podsystem zablokowany
> Ogólnie wicd to koncepcja programistyczna praktyczna, ale autorowi
> zabrakło umiejętności posługiwania się C/C++...

Dokładnie. Dla mnie to jest cokolwiek wkurzające. Samo wicd to chyba
wrapper, który odpala dwa pythonowe skrypty. Nie zaglądałem w kod. Co do
prędkości to niby nie przeszkadza, przynajmniej nie zauważyłem problemów.

> Jest jeszcze wlassistant (Wireless assistant), który działa mi
> wyśmienicie, jednak tylko dla sieci bezprzewodowych.

A zobaczę, jak toto się sprawdza. Ciekawie brzmi.

Może i rzeczywiście ja mam "nietypowe" wymagania...