Jak ustawić stały interfejs wlan po USB ?

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Pon, 29 Wrz 2008, 19:29:42 CEST

Daniel Dawid Majewski pisze:

> Hoho a w ubuntu jest też SysV i identyczne skrypty init ?

Niestety nie ;-), i dlatego zwracam się o pomoc bo jakoś
nie mogę do końca rozgryźć skryptów debiano/ubunto podobnych.
Mój problem bardziej dotyczy udev do których jakoś
jeszcze nie dorosłem, albo jestem na nie już za stary :-(

Wiem, że to duże OT, ale PLD-owcy nigdy mnie nie zawiedli.