PLD inside czyli kupno nowego laptopa

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 5 Kwi 2009, 21:42:15 CEST

Dnia niedziela, 5 kwietnia 2009, Kamil Dziedzic napisał:
> Arkadiusz Patyk:
>
> Tylko czytałem trochę opini, że z nvidią bardziej się grzeje... no i też
> podobno mniej prądu, żre zintegrowana. Jak to jest z tymi sterami intela
> teraz? Ta karta pójdzie jeśli korzystałbym tylko z 2d? Co z bajerami jak
> kde4?

Sterowniki Intela są rozgrzebane - może będą działać, może nie będą. Jak na
razie, cały czas coś w nich robią i w zależności od karty - jednym działają
a innym (np. mi) nie. Jak by nie patrzeć, najmniej kłopotów jest chyba
jednak z nVidią. A grzanie się czy większe zużycie prądu to koszt
wydajności.