PLD inside czyli kupno nowego laptopa

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Nie, 5 Kwi 2009, 23:09:06 CEST

On Sunday 05 of April 2009, Kamil Dziedzic wrote:

> Ten Lenovo ma w sumie dwie grafiki które można niby przełączać - drugą jest
> radeon HD 3450. Ale na radeonach też się nie znam;)

gpu intel - dużo bajerów w trakcie rozwijania ale różnie bywa ze stabilnością.
U mnie (GMA 4500MHD). KMS działa, UXA działa. quake3 działa. Przy czym używam
driverów i okolic w wersji z gita, a nie z ftpa pld. Jest jednak istotne ale -
zwisa na drmie czasami i ten zwis jest bardzo zły - Xy stają w miejscu,
jedynie przez sieć można je zrestartować.

W związku z czym mam przełączone aktualnie na:

radeon HD3450 - 2D chodzi bez problemu, DRM dostępne od kernela 2.6.30 lub
wcześniej z użyciem kernel-gpu-drm.spec. 3D akcelerowanego nie ma w ogóle (tzn
coś jest ale wewnętrznie w ATI, nieopublikowane, prawnicy muszą dać zgodę na
publikację).

ps. istnieją laptopy z dwiema kartami nvidia, jedna power, druga oszczędna