Prośba o sprawdzenie - laptop + xorg + grafika intel (najnowsze pakiety)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 19:10:36 CEST

Prosiłbym, żeby ktoś używający PLD Th na laptopie posiadającym grafikę
Intela (ja mam i855GM) mógłby sprawdzić, czy jak zamyka ekran (bez
wyłączania kompa), to czy mu się gasi podświetlenie ekranu? U mnie to nie
następuje - ekran ciągle świeci. Co więcej, po kilku takich operacjach
komputer potrafi się zawiesić. W logach pojawia się info o zajściu
zdarzenia zamknięcia pokrywy.

kernel-2.6.28.9
xorg-xserver-server-1.6.1-2.i686
xorg-driver-video-intel-2.7.0-1.i686