Prośba o sprawdzenie - laptop + xorg + grafika intel (najnowsze pakiety)

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 28 Kwi 2009, 19:41:13 CEST

On Tue, 28 Apr 2009, Łukasz Maśko wrote:

> Prosiłbym, żeby ktoś używający PLD Th na laptopie posiadającym grafikę
> Intela (ja mam i855GM) mógłby sprawdzić, czy jak zamyka ekran (bez
> wyłączania kompa), to czy mu się gasi podświetlenie ekranu? U mnie to nie
> następuje - ekran ciągle świeci. Co więcej, po kilku takich operacjach
> komputer potrafi się zawiesić. W logach pojawia się info o zajściu
> zdarzenia zamknięcia pokrywy.
>
> kernel-2.6.28.9
> xorg-xserver-server-1.6.1-2.i686
> xorg-driver-video-intel-2.7.0-1.i686
> libdrm-2.4.9-1.i686

u mnie się gasi. Spróbowałem kilkakrotnie i nic nie wybuchło. To
wygląda jakby to się działa na bardzo niskim hardware'owym poziomie.
W każdym razie w dmesg i Xorg.0.log cisza.

Notebook Lenovo X61s, PLD th i686
Intel Corporation Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (rev 0c)
kernel-vanilla-2.6.27.6-2.i686
xorg-xserver-server-1.6.1-2.i686
xorg-driver-video-intel-2.6.3-2.i686
libdrm-2.4.9-1.i686