Prośba o sprawdzenie - laptop + xorg + grafika intel (najnowsze pakiety)

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 28 Kwi 2009, 20:24:56 CEST

Dnia wtorek 28 kwietnia 2009, Paweł Zuzelski napisał:

> u mnie się gasi. Spróbowałem kilkakrotnie i nic nie wybuchło. To
> wygląda jakby to się działa na bardzo niskim hardware'owym poziomie.
> W każdym razie w dmesg i Xorg.0.log cisza.
>
> Notebook Lenovo X61s, PLD th i686
> Intel Corporation Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (rev
> 0c) kernel-vanilla-2.6.27.6-2.i686
> xorg-xserver-server-1.6.1-2.i686
> xorg-driver-video-intel-2.6.3-2.i686
> libdrm-2.4.9-1.i686

Thinkpady akurat mają sprzętowe wyłączanie podświetlenia i LVDS przy
zamknięciu, niezależnie od systemu operacyjnego (nawet zablokować tego w
software nie można, o ile mi wiadomo). Inne laptopy - bardzo różnie.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl