Prośba o sprawdzenie - laptop + xorg + grafika intel (najnowsze pakiety)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 20:03:20 CEST

Dnia wtorek, 28 kwietnia 2009, Paweł Zuzelski napisał:
[...]
> u mnie się gasi. Spróbowałem kilkakrotnie i nic nie wybuchło. To
> wygląda jakby to się działa na bardzo niskim hardware'owym poziomie.
> W każdym razie w dmesg i Xorg.0.log cisza.
>
> Notebook Lenovo X61s, PLD th i686
> Intel Corporation Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (rev
> 0c) kernel-vanilla-2.6.27.6-2.i686
> xorg-xserver-server-1.6.1-2.i686
> xorg-driver-video-intel-2.6.3-2.i686
> libdrm-2.4.9-1.i686

Ja mam Dell-a. Kiedyś mi na pewno działało. Teraz na pewno nie działa
(chociaż chwilowo nic nie wybucha ;-) ). Sprawdziłem na starszych pakietach
(np. driver ten co ty masz) i też się nie wygasza. Co więcej, pod konsolą,
bez X-ów też nie działa. Pewnie się coś w międzyczasie w kernelu zmieniło.
Ale nie wiem, gdzie konkretnie, bo najstarsze co mam to kernel 2.6.27.17.