cisza?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 2 Sie 2009, 20:52:18 CEST

On Sun, 02 August 2009 19:25:28 +0200, Arkadiusz Rdest wrote:

> nie widze zwiazaku. dla mnie linux jest systemem stricte serwerowym i
> nawet nie myslalem nigdy zeby uzywac go na desktopie. czy to cos
> zmienia?

Tak.

> czy przez to jestem gorszym administratorem?

Tak. Nie umiałbyś skonfigurować mi stanowiska pracy,
skoro nie masz pojęcia o "obrazkach".

> nie wydaje mi sie, bo zmaiast tracic czas na "walke" z X'ami poswiecam
> go na konfiguracje bardziej krytycznych i potrzebnych mi uslug.

Wzruszyłem się, ale...

> gdyby developerzy zarzucili niepotrzebne do niczego gui i skupili sie na
> developerce kernela i uslug, to to mysle ze bylo by o niebo lepiej w tym
> temacie.

bez obaw -- już się uśmiecham. :-)

> ah. przepraszam.

> tego posta specjalanie napisalem poslugujac sie tylko skrotami
> klawiaturowymi. :)

Nie rób tego więcej. Strasznie dużo błędów robisz...

Ale cóż, takie czasy: w zastraszającym tempie przybywa adminów,
którzy nie potrafią sklecić zdania po polsku. Hmm, pewnie
zajęci konfigurowaniem krytycznych usług... :->

PS: Piękny wieczór mam za oknem. Czas na spacer... :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                        Ze wszystkimi szkołami jest to samo.