cisza?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 3 Sie 2009, 13:03:44 CEST

Dariusz Laskowski wrote:

> Tak. Nie umiałbyś skonfigurować mi stanowiska pracy,
> skoro nie masz pojęcia o "obrazkach".

nie generalizuj. chwila czytania i by sie skonfigurowalo.

> bez obaw -- już się uśmiecham. :-)

i prawidlowo. nie od dzis wiadomo, ze smiech to zdrowie ;)

> Ale cóż, takie czasy: w zastraszającym tempie przybywa adminów,
> którzy nie potrafią sklecić zdania po polsku. Hmm, pewnie
> zajęci konfigurowaniem krytycznych usług... :->

przecierz stawia sie tylko krytyczne. na niekrytyczne szkoda czasu,
zasobow i zachodu ;)

> PS: Piękny wieczór mam za oknem. Czas na spacer... :-)

tez bylem :)

--
  -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
  -[ Learn the facts and make up your own ]-