cisza?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 4 Sie 2009, 18:13:52 CEST

On Tue, 04 August 2009 10:35:01 +0200, Jacek Osiecki wrote:

> No ja tak się czuję - bo nie ma copy/paste ;)

A tak już całkiem serio, to nawet w tym normalne środowisko
wymiata: lewym klawiszem zaznaczam, środkowym wklejam.
I już. Takie proste. I piękne, bo proste.
A w nienormalnych środowiskach nawet coś tak elementarnego
jak myszkowe copy & paste jest zwalone... Wrr.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                       Pszemol: Oj ZED... Upodabniasz się do