cisza?

Arkadiusz Chomicki chomar w assat.pl
Wto, 4 Sie 2009, 19:28:18 CEST

Dnia wtorek, 4 sierpnia 2009 o 18:13:52 Dariusz Laskowski napisał(a):

> A tak już całkiem serio, to nawet w tym normalne środowisko
> wymiata: lewym klawiszem zaznaczam, środkowym wklejam.
> I już. Takie proste. I piękne, bo proste.
> A w nienormalnych środowiskach nawet coś tak elementarnego
> jak myszkowe copy & paste jest zwalone... Wrr.

ale i to elemnetarne proste kopiowanie ma swoje wady, nie mozna zaznaczyc nic
do skazowania by na miejsce tego wkleic cos co jest w schowku.

i zeby nie bylo, ze mi ta "prostota" nie odpowiada, mowie tylko, ze czasem
jest to denerwujace.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki
Władysławowo

Jak mawiali dziadkowie:
  "Sciąłeś jedno drzewo, posadź dwa,
   by Twoje wnuki miały z czego dom postawić"