cisza?

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Wto, 4 Sie 2009, 19:45:06 CEST

2009/8/4 Arkadiusz Chomicki <chomar w assat.pl>:

> ale i to elemnetarne proste kopiowanie ma swoje wady, nie mozna zaznaczyc nic
> do skazowania by na miejsce tego wkleic cos co jest w schowku.
>
> i zeby nie bylo, ze mi ta "prostota" nie odpowiada, mowie tylko, ze czasem
> jest to denerwujace.
ale przecież drugą wersje kopiowania też masz dostępną...

Nie mówiąc juz o multischowku...

(heh właśnie tego kopiowania, multicschowka i wielu pulpitów/tagów
najbardziej mi brakuje jak musze z windowsa skorzystać...)

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.