cisza?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Wto, 4 Sie 2009, 21:09:54 CEST

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz wrote:

[cut]

> Popełniasz dwa poważne błędy w rozumowaniu.

[cut]

> Po pierwsze, błąd typowy dla ludzi wypowiadających się na temat badań
> naukowych nad "nieprzydatnymi" rzeczami ...

Zgadzam się. Każdy robi to co lubi robić (rozwijać GUI), co nie znaczy
że "fizycy jądrowi" gdyby nie mieli innego wyjścia (np. nie było
akceleratorów cząsteczek) to nie zostali by z nudów i potrzeby jakiegoś
hobby, lekarzami :)

> Po drugie, wydaje ci się, że twoje przyzwyczajenia i upodobania dotyczące
> interfejsów użytkownika są jedyne słuszne i wszyscy mają takie same. Nie są,
> nie mają i nie masz prawa tak twierdzić.

Nigdzie nie napisałem, że moje upodobania są jedyne, słuszne i lepsze.
A jeśli jest inaczej to prosze wskaż gdzie takiego ZONK'a popełniłem.
Odszczekam publicznie.

Po prostu jeden z grupowiczów "wytknął" mi, że piszę posta z klienta pod
"złym" systemem, na co ja stwierdziłem tylko, iż "nawet nie myslalem
nigdy zeby uzywac go (linuksa) na desktopie" - co nie znaczy, że nie
próbowałem, bo próbowałem i całkowiecie nie zdał egzaminu.

> Teraz już rozumiesz, dlaczego GUI dla Linuksa jest rozwijane i ma sens, a
> stwierdzenia o zarzucaniu go i skupianiu się na czymś innym sensu nie mają?

To była tylko taka moja luźna myśl. No i brakło na końcu zdania
emotikonki odpowiedniej najwyraźniej.

--
  -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
  -[ Learn the facts and make up your own ]-