Ruby on Rails

xyz mitlox w op.pl
Czw, 6 Sie 2009, 10:38:46 CEST

Dziękuje za link. Włącza się MySQL serwer w ten sposób "/sbin/service mysql start" ?

nazwa_usera_w_bazie jest to root czy mój normalny login czy trzeba w MySQL gdzieś jakieś user i hasło ostawić a jeśli tak to jak się to robi?

/var/lib/mysql/mysql.sock u mnie nie istnieje. Jeśli zrobiłem to
$ rails test1 -d mysql
$ cd test1
$ ruby script/generate model test1

to umnie wyglonda konfiguracja tak:
development:
  adapter: mysql
  encoding: utf8
  reconnect: false
  database: test1_development
  pool: 5
  username: root
  password:
  host: localhost

Nie wiem jak się te górne rzeczy konfiguruje.

pozdrawiam