Ruby on Rails

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 6 Sie 2009, 10:56:12 CEST

Dnia 2009-08-06, czw o godzinie 18:38 +1000, xyz pisze:
> Dziękuje za link. Włącza się MySQL serwer w ten sposób "/sbin/service mysql start" ?
>
> nazwa_usera_w_bazie jest to root czy mój normalny login czy trzeba w MySQL gdzieś jakieś user i hasło ostawić a jeśli tak to jak się to robi?

To ja również służę linkiem, który może pomóc:
http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_bazydanych__mysql.html

[...]

Żeby cokolwiek mogło używać bazy mysql to najpierw musisz mieć
zainstalowany, skonfigurowany i uruchomiony serwer mysql. Jak to się
robi w pld masz pod linkiem podanym wyżej.

Ps. nie pisz odpowiedzi przed tekstem, na który odpowiadasz... Naturalny
kierunek czytania w tej części świata to z góry na dół i z lewa na
prawo...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl