nowy chrinst

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 9 Sie 2009, 21:03:02 CEST

Nowa wersja chrinsta jest juz dostępna. Zawiera poprawki do niedawno
wydanej wersji 0.8.1, z których najbardziej interesująca jest ta, że
poprawiona została instalacja zestawu 'kde', teraz z automatu działa
sieć i dźwięk.

Co do sieci, to z powodu braku appletu NetworManagera, działa z buta
tylko w przypadku ethernetu i otwartego WiFi (tak mi się wydaje), w
przypadku szyfrowanego musimy z konsoli odpalić cnetworkmanagera żeby
skonfigurować połączenie. Opisałem to niedawno na blogu:

http://pozar-w-burdelu.blogspot.com/2009/07/cnetworkmanager-w-pld.html

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org