stabilność VirtualBox

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Wto, 11 Sie 2009, 09:08:59 CEST

Witam,

Uruchomiłem na VirtualBox OSE testową instalację PLD Th - host oraz guest.

na hoście oprócz VirtualBox nic nie chodzi, natomiast na gueście są 3
aplikacje webowe. Przeszedłem już przez wersję od 2.1.4 do 3.0.4 i na
każdej z nich mam okazjonalne zwisy systemu hosta. Przy 2.1.4 miałem
jeszcze kernel panic, natomiast przy 3.0.4 czarny ekran.

Jak u was jest ze stabilnością VirtualBox? Chętnie się dowiem czy ktoś w
ogĂłle uruchamia na tym systemy produkcyjne.

pozdrawiam,
Łukasz