stabilność VirtualBox

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 12 Sie 2009, 14:40:02 CEST

Dnia 2009-08-11, wto o godzinie 09:08 +0200, Lukasz Michalski pisze:
> Witam,
>
> Uruchomiłem na VirtualBox OSE testową instalację PLD Th - host oraz guest.
>
> na hoście oprócz VirtualBox nic nie chodzi, natomiast na gueście są 3
> aplikacje webowe. Przeszedłem już przez wersję od 2.1.4 do 3.0.4 i na
> każdej z nich mam okazjonalne zwisy systemu hosta. Przy 2.1.4 miałem
> jeszcze kernel panic, natomiast przy 3.0.4 czarny ekran.
>
> Jak u was jest ze stabilnością VirtualBox? Chętnie się dowiem czy ktoś w
> ogóle uruchamia na tym systemy produkcyjne.

do systemów produkcyjnych masz inne rozwiązania:
ESX/ESXi,Xen,VMware serwer,kvm,Vserver,openvz

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [at]chrome [dot]pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [at] pld-linux [dot]org