Dziwny problem z ReiserFS

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Sob, 15 Sie 2009, 01:04:42 CEST

Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> jajko: 2.6.29

To nie to - wcześniej już poprawiono (gdzieś to mam w jako ciekawostkę)

np. u mnie:
# time mount /dev/vg_system/test /tmp/aaa/

real    0m0.161s
user    0m0.004s
sys     0m0.004s

#mount
/dev/mapper/vg_system-test on /tmp/aaa type reiserfs (rw)

/dev/mapper/vg_system-test
                      300G  312M  300G   1% /tmp/aaa

Źle możę, że tak mało zapchany... ale jak widać montuje się sprawnie.

Na lapku mam /home na reiserfs (30GB) i montowanie trwa sekundę.

--
Andrzej Zawadzki