Dziwny problem z ReiserFS

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 14 Sie 2009, 23:08:49 CEST

Dnia piątek 14 sierpnia 2009, Mieszko Kaczmarczyk napisał:
> podobnie mam na laptopie - partycja ext3 montuje się 1sek a reiser 15.
> Nie wiem czemu ale montowanie partycji dla reisera to czasochłonne
> zadanie.
>
> Mieszko

Jeśli partycja ma ponad 100GB, realne są nawet czasy powyżej minuty. ReiserFS
po prostu tak ma. Po uruchomieniu działa już szybko niezależnie od rozmiaru
partycji, ale przy montowaniu potrzebuje sporo czasu. Nic z tym się zrobić
niestety nie da.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl